Novedades

¡Bienvenido a Catador de Prepagos!

Registrate para disfrutar centenas de reseñas.

¡Contribuye el foro!
  • crear tu propio anuncio Anuncios

ESTEFANIA - 3234296427 por Grime

Grime

Parroquiano
Puntaje
1
I had seen this girl long time ago on MILERÓTICOS, but somehow I was doubtful about her service cause I saw her profile since I started to be "Catador"
One day I decided to try her service, and feel by myself this pleasure. This girl has a good attitude, she starts to undress and I did it as well. I didn't smell something fishy, but rather normal with fragrance. She firstly started with oral sex by putting a condom on my dick. Few minutes later, I started to fuck her in missionary, then I changed to face-up position and it was great cause I could mover her easily since she is thin and this made me feel hotter when I pull it in and out. Then all of sudden, I wanted to kiss her and she allowed me to do it passionately. However, she kept me a little away from her face, so I stopped to kiss her(By the way, I brushed my teeth and I don't have oral problems). To conclude this post, I come and I left her room with a smile on my face cause she generally made me feel comfortable and moans provocative.

4da40abcff04ceb87b829362b169bba2.jpg 6fa097627d9e061a884cb6ac7c66e1c9.jpg
 

Abogado Espanol

Parroquiano
Puntaje
16
Esta es "flaca"...? No se vosotros pero habeis notado un creciente numero de chicas con sobre peso? Es el resultado de la costumbres de los "amigos" del norte de comer tan mal extendienose por toda la sociedad colombiana? Pizzas, hamburgesas, perros, chips, crackers, cookies etc.?
 

Grime

Parroquiano
Puntaje
1
Tienes razón, en lo personal me gustan flacas con atributos de a cuerdo a su figura corporal. He notado también que algunas usan mucho filtro y poco o nada muestran su estómago, pero cuando uno la ve incluso por encima de la ropa se le gorditos o bastante flácida.
Esta es "flaca"...? No se vosotros pero habeis notado un creciente numero de chicas con sobre peso? Es el resultado de la costumbres de los "amigos" del norte de comer tan mal extendienose por toda la sociedad colombiana? Pizzas, hamburgesas, perros, chips, crackers, cookies etc.?
 

Temas similares

Arriba